MERHABALAAAR.....!!

Ben geri döndüm.Malum uzuun bir yaz tatilinden sonra ancak dönebildim..Tatilde bilgisayarın başına oturmak pek nasip olmadı ,oğluşlar evde olunca :) Çok şükür okullar açıdı.Melih fen lisesine, Erende 7. sınfa başladılar.Minik kuzum Enesde ana sınıfına 3 gün gidebildi :)Anacığı ayrılamadı kuzusundan.Hepsi birden okula başlayınca çok yanlız hissediverdim kendimi..:)Ne bileyim biraz daha yanımda kalsın dedim, pek iyi etmedim biliyorum ama :/Neyse hayırlısı diyelim...Ehh bende yavaş yavaş elişlerine başladım. Yakında yaptıklarımı sizlerle paylaşırım inşallah..Şimdilik benden bu kadar, sadece sizlere bir merhaba demek istedim..Görüşmek üzere..

1 yorum:

tasarım mekani dedi ki...

hayirli bir egitim yili diliyorum. Rabbim evlatlarina saglik ve zihin acikligi versin ins. sevgiler medinem

YİNE BEKLERİM....
Related Posts with Thumbnails